Ładowanie…

Wymiana Rozruszników Warszawa

Mechanik do Rozruszników Warszawa
Kontakt

Prosty sposób na problem z rozruchem silnika

Importowane z Youtube

Regeneracja mechanizmu rozruchowego. Co to dokładnie jest i ile to kosztuje?

W pierwszej kolejności dowiedzmy się, dlaczego starter nie zadziałał, abyśmy wiedzieli, co zrobić następnym razem. I często zdarza się, że takie rzeczy się nie udają, nawet jeśli nie zawsze. Ze względu na naturalną awarię, która pojawia się z czasem, niektórzy uważają, że rozrusznik pojazdu jest jednym z elementów, które ostatecznie będą wymagały wymiany. Ponieważ rozruszniki są stale narażone na zużycie, niemożliwe jest, aby rozrusznik w typowym samochodzie działał w nieskończoność. Dni, które opuścił rozrusznik serca, są zawsze liczone, ale to my decydujemy, kiedy kończy się żywotność urządzenia.

Wskaźnik awaryjności rozruszników jest niezwykle wysoki, ponieważ są one wymagane do obsługi jednostki napędowej, która jest znacznie większa i cięższa niż sam rozruch. Używając mniejszego elementu do pracy nad większym elementem, mniejszy element zawsze wyczerpie się przed większym elementem. Rozrusznik podlega tym samym przepisom.

Jakie kroki należy podjąć, gdy zauważysz, że rozrusznik zaczyna wykazywać oznaki zużycia? Zawsze jest więcej niż jedna opcja. To zależy wyłącznie od Ciebie;

Należy go wyjąć i zastąpić nowym rozrusznikiem.

Czas odkurzyć stary rozrusznik, więc zabierz się do pracy.

Niektórzy kierowcy preferują trzecie rozwiązanie, które polega na wymianie zużytego rozrusznika na regenerowany lub używany wcześniej. Z tego rozwiązania korzystają niektórzy kierowcy. Czy jest w tym w ogóle jakaś logika? Możliwe, że jest ku temu przyczyna w przypadku aut, do których wyjątkowo trudno jest pozyskać rozrusznik zastępczy. Mimo to będzie to bardzo przypominało próbę naprawy przeciekających spodni przy użyciu tego samego materiału.

Przyjrzyj się opcjom, które są dostępne na iParts.pl w przypadku, gdy rozrusznik w Twoim pojeździe nie działa prawidłowo i potrzebujesz wymiany. Istnieje duża szansa, że ​​jedna z ponad 2 milionów części, które mamy na stanie dla różnych producentów i modeli samochodów, będzie zawierała rozrusznik kompatybilny z Twoim samochodem. Ponadto w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z jednym z naszych specjalistów.

Należy pamiętać, że prawdziwa regeneracja początkowa to nie tylko czyszczenie każdego elementu z osobna, ale także wymiana tych uszkodzonych. Jest to istotny aspekt procesu, którego nie można przeoczyć. Jedyną dostępną opcją, gdy jeden z elementów rozrusznika przestanie działać prawidłowo, jest wymiana tego elementu. Ponadto jest bardzo mało prawdopodobne, że będziesz musiał po prostu naprawić jeden element.

Które elementy rozrusznika podlegają większemu zużyciu niż inne? Jaka jest cena związana z regeneracją?

Ze względu na sposób, w jaki wykonują swoją pracę lub konstrukcję, niektóre części rozrusznika, podobnie jak w wielu innych podzespołach, są podatne na przyspieszone zużycie.

40 thoughts on “Prosty sposób na problem z rozruchem silnika

  1. Witaj. Mam Espace iv 2.0 turbo. Od dłuższego już czasu czy to za zimnym silniku czy na ciepłym " spacer do sklepu po ziemniaki i do auta zpowrotem " tak samo tragedia długo kręci zanim zapali. Tak mam LPG od dwóch lat. Pomocy co może być przyczyną . Pozdrawiam

  2. WITAM, Opel Vectra C 2.2 16V + LPG. Po nocy auto odpala za drugim razem przy czym się ,,dusi,, natomiast na ciepłym silniku juz bez problemów, wszystko funkcjonuje jak należy (Po odłączeniu czujnika temperatury cieczy odpala za pierwszym) Świece wymienione, czujnik temperatury wymieniony, co może być problemem?

  3. Też mam problem po dłuższym postoju na zimnym silniku. Za 1 strzałem wystarczy tyrpnąć tylko rozrusznikiem, a za drugim pali eleganco. Za 1 razem jak chce się odpalić to trzeba długo kręcić, a jak złapie to chodzi jakby bez ssania i trochę nierówno. Później na ciepłym nie ma problemów. Samochód na gazie Clio 3 1.2 16v

  4. tez mam lagune w czystej benzynie i takze raz na jakieś 10 tankowań wlewam dodatek do wtryskow i leje 98 i jest ok. mam teraz druga takze 1.8 16v z gazem i poki co jest ok ale takze zastosuje mu to. przynajmniej wody z baku sie pozbędziemy a i osiagi lepsze widoczne

  5. Tylko nie zapominaj że w momencie jak już pierwszy raz kartę wsadziles to już pompa paliwa nabrała ciśnienie na listwe. Drugie osadzenie karty i podpalenie już nie start takie same.

  6. Mam pytanko samochód nie może odpalić próbowałam na plaka słychać że chcę zapalić ale nie może pali się czek co można zrobić żeby odpalił może wie pan?

  7. Prosze o pomoc. Auto mazda cx 9 po dluzszym postoju odpala za 2 lub 3 razem. Swiece nowe akumulator ok. Zapala na pol sek i gasnie.Jak jest jezdzony i cieply nie ma problemow. Co dziwne ze na lpg awaryjnie odpala normalnie. Gaz sprawdzony. Reduktor sprawny. Czy to objaw pompy paliwa? Żadnych bledow nie zgłasza.

  8. Dobra porada a ludzie piszący że ściemę gościu wali to cymbały bo mechaników jest od groma ale żeby zrobić coś bez wymiany połowy silnika to już problem . Dobrze że są tacy ludzie jak pan bo inaczej było by po moim aucie

  9. Zabieram sie za wymiane filtra paliwa zalanie 98 z dodatkiem czyszczenia i w lanosie bedzie jezdzone ok 100km sama benzyna i mam nadzieje ze problem ustapi bo strasznie telepie silnikiem po nocnym postoju po minucie/2 normalnie chodzi na benzynie

  10. Nie dodawajcie denaturatu do benzyny. Dla ekologii normą jest dodawanie 10% biokomponentów do paliw. Tym bio jest głównie etanol, czyli spirytus. Czyli stężenie alkoholu w baku to niemal słabe wino a nasze silniki to raczej abstynenci i najlepiej pracowałyby na czystej benzynie ale takiej już nie ma.
    Druga sprawa to trudności w odpalaniu rano lub po dłuższym postoju sugeruje sparciałą membranę parownika, a na gorąco rzeczywiście wtryski benzynowe.

  11. kurwa ile bledow ta laguna nakurwia po starcie, doprowadzaja do takiego stanu te laguny a potem placz ze krolowa lawet. kazde auto nalezy systematycznie serwisowac

  12. Ja mialem taki problem i dolalem denaturatu na ponad jedna kreske benzyny ok 250ml denaturatu i na razie wyjezdzam to. Dzis mam wskazówkę na czerwonej kresce i jak sprawdzam ile mam litrow w baku to pokazuje 18? Dziwny ten test?

  13. Problemy z rozruchem silnika benzynowego na zimno to polecam sprawdzić po kolei
    -świece (czy nie zużyte, czy nie odkręcone)
    -filtr powietrza (czy nie zapchany, czy prawidłowo zabudowany)
    – czujnik położenia wału korbowego (nad skrzynią biegów)
    -szczelność układu dolotu powietrza (tzw lewe powietrze)
    – wyczyścić przepustnice, sprawdzić uszczelki przepustnicy
    – wtryskiwacze,
    – pompa paliwa (jakie podaje ciśnienie, częsty objaw to korozja styków zasilania silnika pompy po wymontowaniu widać)
    – czujnik temperatury powietrza dolotowego, (czy czysty, stan uszczelki)
    -czujnik ciśnienia powietrza dolotowego (czy czysty, stan uszczelki)
    – elektrozawór koła zmiennych faz rozrządu (czy czysty, czy klepie po podaniu napięcia, naciąg sprężynki)
    -same koło zmiennych faz rozrządu na rozgrzanym silniku (gdy silnik pracuje jakby diesel to prawdopodobnie KZFR do wymiany)
    – akumulator
    – rozrusznik
    – paliwo czy jest (dla tych co LPG)

  14. ROZWIĄZANIE: Wymiana parownika z elektrozaworem lub regeneracja, ale polecam zakupić nowy. Jeżeli po zgaszeniu na Pb zawsze odpala ale po zgaszeniu na Lpg trzeba chełtać lub za 2,3 razem po duszeniy odpala DO WYMIANY REDUJTOR/PAROWNIK Z ELEKTROZAWOREM, PONIEWAŻ PUSZCZA GAZ I ZALEWA WTRYSKI PRZY ODPALANIU NA PB, dodatkowo do regulacji mieszanka Lpg moze byc za bogata… Co powoduju błędy Ecu w doborze dawki PaliwowoPowietrznej

  15. Często problem pojawia się w autach z lpg, że zimne palą od strzała na Pb ale po przekręceniu na Lpg i zgaszeniu nie chcą ponownie odpalić za pierwszym na Pb tylko dopiero za drugim lub z przygazówką

  16. Kupilem Seicento 1.1 mpi, ktore wiecej stalo niz jezdzilo. Auto bez gazu, ale widac tez wtryski dostaly po dupie od tego stania bo mialem to samo, oprocz tego auto masakrycznie mulilo, nawet jak na 54km. Nie dolewalem nic, po prostu duzo jezdzilem i sie same wtryski przetkały 😉

  17. Kombinujesz kolego Tez sie zastanaeialem u siebie o co chodzi z tym porannym odpalaniem Jeden sposob na to jest Nie mniej jak rezerwa paliwa Wtedy pali od dotkniecia…

  18. Miałem kiedyś w Lagunie II 1.8 16V na LPG podobny problem, ale inną przyczynę. Objaw niemal identyczny tj. utrudniony rozruch, zwykle mocno sie przedłuzał (jednymi słowy : bardzo długo krecil). Po naprawie pojawial sie po jakis 6 miesiacach. Problem polegal na zle wyregulowanej instalacji LPG, ktora przestawiala mape paliwowo na paliwo wysokooktanowe, jakim jest LPG. Sposob na rozwiązanie problemu : wyjezdzic 1 – 2 zbiorniki na PB lub w ASO ustawic fabryczna mape paliwową.

  19. Ja mam podobny problem w Scenicu 2.0 16V LPG,tylko u mnie są problemy jak chcę uruchomić ciepły silnik tak po około godzinie od zgaszenia,jak pojeżdże na benzynie tego nie ma,na zimno też jest dobrze.
    Masz dla mnie rade Wujku Dobra Rada? 😉

  20. Hej.mam lagune 2 1.6 z gazem.czasami pali idealnie a czasami nie odpala wcale.czasem przerwie w czasie jazdy lub zgasnie przy redukcji biegu.Czy to czujnik położenia walu?

  21. jak są problemy z rozruchem silnika tz ze cos niedomaga trzeba znaleść i wymienić element niedomagający i po problemie, autami Na F nie jeżdze i nie polecam Fiat Ford Francuskie Wszystkie i Ferrari

  22. bylo na shelu nalac tej chyba 100 albo 110.dupa nie dodatki do benzyny takie cos nie ma prawa dzialac to jest bajka!a jak wezmiesz te dodatki na zime to przy i 25 robi sie kasza z tego.jeszcze jak bys tym specyfikiem wyczyscil wtryski ze nalejesz to do 5litrow i podlaczysz banke zamiast baku to moze cos tam zadziala bynajmniej my tak robimy i inne warsztaty tez jesli klijent chce cos takiego zastosowac

  23. Pomysl masz fajny i intencje masz tez dobre ale z tym z tym srodkiem do czyszczenia wtryskow to bym na twoim miejscu nie szala. Uzyj go tylko raz i to w ostateczności. Jak tak zalatwilem silnik w vectrze c ze dolalem tego ustrojstwa kilka razy i tak mi silnik przeczyscilo ze hoho. Nie polecam!!! A co do auta to nie jestem fanem francuskich aut (czytaj nie znosze) a juz ten wynalazek to nie bez przyczyny został okrzyknięty królowa lawet wiec nie ma co sie dziwić ze jakieś błędy z nikad i problemy z dopalaniem.

  24. Uszlachetniacz dopalił wodę którą miałeś w zbiorniku (która skrapla się na jego ściankach – dlatego warto jest mieć zawsze jak najwięcej benzyny, ale przy gazie to zrozumiałe że nikt nie będzie tego "woził"), to samo daje dolanie denaturatu do benzyny – on także jest mieszalny z wodą i nie szkodzi silnikowi, sposób naszych dziadków. Poza tym jeśli jest gaz, sprawdź korekty krótko i długoterminowe w ecu benzyny – źle wyregulowany gaz je często rozjeżdża co powoduje objawy które przywołujesz. Pojeździłeś na benzynie to sterownik silnika trochę "poduczył" się korekt i jest poprawa. Gaz do regulacji na sondzie AFR, na drodze pod obciążeniem. Być może. Nie mówię że na pewno, ale sprawdziłbym to. Te silniki są niezniszczalne jeśli się o nie dba, a ich wtryski w szczególności, 500 tysięcy na gazie bez dotykania silnika to nie problem. A gaz to one kochają wręcz. Teraz takich już nie ma, wszystko na bezpośrednim wtrysku i z manualną kasacją luzów zaworowych. Łapka w górę za ten uszlachetniacz, raz na rok warto zalać tak czy owak.

  25. A jak będzie pół baku to już uszlachetniacza nie wolno dolać?
    Dziwne ale na filmiku z drugiego dnia "pierwsze" odpalenie było na ciepłym silniku. Trąci manipulacją a przyczyn problemów może być mnóstwo chociażby cofające się paliwo. Jak dla mnie poradnik bezużyteczny.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!