Rozrusznik Silnika – Opel Astra G II Vauxhall

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!



Jeżeli chcesz pomóc w rozwoju kanału, polub ten film, subskrybuj kanał i dodaj komentarz pod filmem, czy film Tobie pomógł. Udostępnij film, jeśli zauważysz, że ktoś szuka tego poradnika.
Subskrybuj Kanał
———————————————————————————————————————————
#Opel #AstraG #Vauxhall #Poradnik #Manual #Motoryzacja #Instrukcja #HowTo #ForumWiedzy #Bogdan #NaprawSam #ZróbToSam #DIY #DoItYourself

Importowane z Youtube

Regeneracja mechanizmu rozruchowego. Co to dokładnie jest i ile to kosztuje?

W pierwszej kolejności dowiedzmy się, dlaczego starter nie zadziałał, abyśmy wiedzieli, co zrobić następnym razem. I często zdarza się, że takie rzeczy się nie udają, nawet jeśli nie zawsze. Ze względu na naturalną awarię, która pojawia się z czasem, niektórzy uważają, że rozrusznik pojazdu jest jednym z elementów, które ostatecznie będą wymagały wymiany. Ponieważ rozruszniki są stale narażone na zużycie, niemożliwe jest, aby rozrusznik w typowym samochodzie działał w nieskończoność. Dni, które opuścił rozrusznik serca, są zawsze liczone, ale to my decydujemy, kiedy kończy się żywotność urządzenia.

Wskaźnik awaryjności rozruszników jest niezwykle wysoki, ponieważ są one wymagane do obsługi jednostki napędowej, która jest znacznie większa i cięższa niż sam rozruch. Używając mniejszego elementu do pracy nad większym elementem, mniejszy element zawsze wyczerpie się przed większym elementem. Rozrusznik podlega tym samym przepisom.

Jakie kroki należy podjąć, gdy zauważysz, że rozrusznik zaczyna wykazywać oznaki zużycia? Zawsze jest więcej niż jedna opcja. To zależy wyłącznie od Ciebie;

Należy go wyjąć i zastąpić nowym rozrusznikiem.

Czas odkurzyć stary rozrusznik, więc zabierz się do pracy.

Niektórzy kierowcy preferują trzecie rozwiązanie, które polega na wymianie zużytego rozrusznika na regenerowany lub używany wcześniej. Z tego rozwiązania korzystają niektórzy kierowcy. Czy jest w tym w ogóle jakaś logika? Możliwe, że jest ku temu przyczyna w przypadku aut, do których wyjątkowo trudno jest pozyskać rozrusznik zastępczy. Mimo to będzie to bardzo przypominało próbę naprawy przeciekających spodni przy użyciu tego samego materiału.

Przyjrzyj się opcjom, które są dostępne na iParts.pl w przypadku, gdy rozrusznik w Twoim pojeździe nie działa prawidłowo i potrzebujesz wymiany. Istnieje duża szansa, że ​​jedna z ponad 2 milionów części, które mamy na stanie dla różnych producentów i modeli samochodów, będzie zawierała rozrusznik kompatybilny z Twoim samochodem. Ponadto w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z jednym z naszych specjalistów.

Należy pamiętać, że prawdziwa regeneracja początkowa to nie tylko czyszczenie każdego elementu z osobna, ale także wymiana tych uszkodzonych. Jest to istotny aspekt procesu, którego nie można przeoczyć. Jedyną dostępną opcją, gdy jeden z elementów rozrusznika przestanie działać prawidłowo, jest wymiana tego elementu. Ponadto jest bardzo mało prawdopodobne, że będziesz musiał po prostu naprawić jeden element.

Które elementy rozrusznika podlegają większemu zużyciu niż inne? Jaka jest cena związana z regeneracją?

Ze względu na sposób, w jaki wykonują swoją pracę lub konstrukcję, niektóre części rozrusznika, podobnie jak w wielu innych podzespołach, są podatne na przyspieszone zużycie.

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

11 People reacted on this

  1. Cześć Bogdan. Powiedz proszę jaki dokladnie masz rozrusznik? Widzę że prawdopodobnie Valeo. Ale pytanie jakii ma numer, bo mają różną ilość zębów. Mam silnik 1.6 16xel taki jak twój

  2. Mogłeś podać w tytule jaki silnik. Ja niestety dzisiaj demontowałem rozrusznik w astrze g z silnikiem 2.0 DI i taki łatwy dostęp nie jest. Musiałem zdemontować dolną osłonę silnika, 2 osłony termiczne od góry, od dołu poluzować jakiś tunel plastikowy z kablami, żeby móc odkręcić tylne mocowanie rozrusznika (taką blachę przykręconą do bloku silnika). Te tylne mocowanie przykręcone na torx 12 udało mi się odkręcić kluczem oczkowym 10 podgiętym. Potem to już z górki, od dołu odkręcić torx 14 od rozrusznika. Od góry poluzować przewody od elektromagnesu i odkręcić ukrytą śrubę kluczem nasadowym 19 za obejmą od kabli (długo nie mogłem znaleźć tej śruby ze względu że jest wkręcana od strony skrzyni. Próbując wyciągnąc rozrusznik przez górę musiałem jeszcze poluzować filtr paliwa odchylając podszybie i odkręcając 2 nakrętki kluczem 13. Mam nadzieję, że tym opisem komuś pomogę. Czas demontażu przeze mnie trwał około 2,5 h. Mam nadzieję, że dzięki opisowi temu opisowi komuś skrócę te męki jakie dzisiaj przeżyłem:) pozdrawiam!

  3. Opel Astra G II Vauxhall
    you videos are great it makes me want to get a Astra g
    unfortunately iv got the Astra H 2008 1.4 can you tell me if the starter motor is similar to get off & if youv got any tips , thanks

Leave a Reply:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *