Regeneracja mechanizmu rozruchowego. Co to dokładnie jest i ile to kosztuje?
W pierwszej kolejności dowiedzmy się, dlaczego starter nie zadziałał, abyśmy wiedzieli, co zrobić następnym razem. I często zdarza się, że takie rzeczy się nie udają, nawet jeśli nie zawsze. Ze względu na naturalną awarię, która pojawia się z czasem, niektórzy uważają, że rozrusznik pojazdu jest jednym z elementów, które ostatecznie będą wymagały wymiany. Ponieważ rozruszniki są stale narażone na zużycie, niemożliwe jest, aby rozrusznik w typowym samochodzie działał w nieskończoność. Dni, które opuścił rozrusznik serca, są zawsze liczone, ale to my decydujemy, kiedy kończy się żywotność urządzenia.
Wskaźnik awaryjności rozruszników jest niezwykle wysoki, ponieważ są one wymagane do obsługi jednostki napędowej, która jest znacznie większa i cięższa niż sam rozruch. Używając mniejszego elementu do pracy nad większym elementem, mniejszy element zawsze wyczerpie się przed większym elementem. Rozrusznik podlega tym samym przepisom.
Jakie kroki należy podjąć, gdy zauważysz, że rozrusznik zaczyna wykazywać oznaki zużycia? Zawsze jest więcej niż jedna opcja. To zależy wyłącznie od Ciebie;
Należy go wyjąć i zastąpić nowym rozrusznikiem.
Czas odkurzyć stary rozrusznik, więc zabierz się do pracy.
Niektórzy kierowcy preferują trzecie rozwiązanie, które polega na wymianie zużytego rozrusznika na regenerowany lub używany wcześniej. Z tego rozwiązania korzystają niektórzy kierowcy. Czy jest w tym w ogóle jakaś logika? Możliwe, że jest ku temu przyczyna w przypadku aut, do których wyjątkowo trudno jest pozyskać rozrusznik zastępczy. Mimo to będzie to bardzo przypominało próbę naprawy przeciekających spodni przy użyciu tego samego materiału.
Przyjrzyj się opcjom, które są dostępne na iParts.pl w przypadku, gdy rozrusznik w Twoim pojeździe nie działa prawidłowo i potrzebujesz wymiany. Istnieje duża szansa, że jedna z ponad 2 milionów części, które mamy na stanie dla różnych producentów i modeli samochodów, będzie zawierała rozrusznik kompatybilny z Twoim samochodem. Ponadto w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z jednym z naszych specjalistów.
Należy pamiętać, że prawdziwa regeneracja początkowa to nie tylko czyszczenie każdego elementu z osobna, ale także wymiana tych uszkodzonych. Jest to istotny aspekt procesu, którego nie można przeoczyć. Jedyną dostępną opcją, gdy jeden z elementów rozrusznika przestanie działać prawidłowo, jest wymiana tego elementu. Ponadto jest bardzo mało prawdopodobne, że będziesz musiał po prostu naprawić jeden element.
Które elementy rozrusznika podlegają większemu zużyciu niż inne? Jaka jest cena związana z regeneracją?
Ze względu na sposób, w jaki wykonują swoją pracę lub konstrukcję, niektóre części rozrusznika, podobnie jak w wielu innych podzespołach, są podatne na przyspieszone zużycie.
Niema kontroli jakości ,chiniec pcha najgorsze gówno jakie tylko jest na świecie a u nas nikt nic nie kontroluje niestety i nieodsyła szqjsu i szrotu tam z kąd przyszedł.
Przewody prądowe tylko z kabli spawalniczych na metry. Do rozrusznika szybkoobrotowego może być cieńszy ale do R11 to 70 mm2, końcówki zaprasować i zalutować. Miedź dobrej jakości, przewód nie jest sztywny i posłuży lata.
Widać że rozrusznik masz nowy. Ale jesli już ktoś ma dłuższy czas taki rozrusznik i zaczyna ciężko odpalać to polecam sprawdzić szczotki. Ja już w ciagu 7 lat 3 razy szczotki zmieniałem a w tym roku musiałem wymienić również wirnik. Bardzo jestem zadowolony z tego rozrusznika.
Lux film, przewody akumulatorowe dobrze kupić w typowym sklepie motoryzacyjnym (intercars itp.) albo tak jak kolega w komentarzu pisze żeby na złom podjechać i możnaby trafić nieraz przewody. Te szybkoobrotowe rozruszniki dają radę,ale nie jest zalecane długie kręcenie na nich bo uj je strzela po takich zabiegach niby. Pozdro
Dobra c360 przy -15 stopniach powinna odpalić maksymalnie po trzech obrotach wałem na oryginalnym rozruszniku. Oczywiście wszystko musi być ustawione jak trzeba czyli wyprzedzenie zapłonu wtryski muszą być ok no i oczywiście silnik jak dzwon.
Też miałem podobny problem w ursusie c-360, to miałem na warsztacie takie 3 metry kabla jak jest prąd na słupach elektrycznych, wywlokłem z niego jeden zwój, zaprawiłem i mam na sztywnym drucie rozruchowe przewody🤣
Jak wtryski dobre i pompa to 60 pali od strzała w największe mrozy. Oczywiście stary rozrusznik po regeneracji. A tak to miałczal miałczal i zaraz aku padnięty.
To tylko woda, ok. Zastanawia mnie jedno, jakie trzeba mieć nudne życie, żeby przywalić się w komentarzu do plamy pod traktorem ? Pozdro Polny, dobra robota 🙂
Mam podobnie będą to kable ??
Instalacja
Jaka przyczyna byla
Niema kontroli jakości ,chiniec pcha najgorsze gówno jakie tylko jest na świecie a u nas nikt nic nie kontroluje niestety i nieodsyła szqjsu i szrotu tam z kąd przyszedł.
Przewody prądowe tylko z kabli spawalniczych na metry. Do rozrusznika szybkoobrotowego może być cieńszy ale do R11 to 70 mm2, końcówki zaprasować i zalutować. Miedź dobrej jakości, przewód nie jest sztywny i posłuży lata.
Czemu nie kupiłeś rozrusznika R11?
Ma większą moc, jest wytrzymalszy i pali na dotyk.
Umnie tez sie cuda,dzieja a mam szybko obrotowy
Widać że rozrusznik masz nowy. Ale jesli już ktoś ma dłuższy czas taki rozrusznik i zaczyna ciężko odpalać to polecam sprawdzić szczotki. Ja już w ciagu 7 lat 3 razy szczotki zmieniałem a w tym roku musiałem wymienić również wirnik. Bardzo jestem zadowolony z tego rozrusznika.
Szybko obrotowy to największe chińskie gówno
U mnie stary rozrusznik po regeneeacji i kręci jak szybko obrotowy
Lux film, przewody akumulatorowe dobrze kupić w typowym sklepie motoryzacyjnym (intercars itp.) albo tak jak kolega w komentarzu pisze żeby na złom podjechać i możnaby trafić nieraz przewody. Te szybkoobrotowe rozruszniki dają radę,ale nie jest zalecane długie kręcenie na nich bo uj je strzela po takich zabiegach niby. Pozdro
ale syf z kablami masz w kabinie
O u mnie jest tak samo. Muszę aprawdzic
Co to za marka tego roRusznika. Tez sie czaje kupic😃
Dobra c360 przy -15 stopniach powinna odpalić maksymalnie po trzech obrotach wałem na oryginalnym rozruszniku. Oczywiście wszystko musi być ustawione jak trzeba czyli wyprzedzenie zapłonu wtryski muszą być ok no i oczywiście silnik jak dzwon.
Jakiej firmy rozrusznik
Szkoda trochę że dwie szóstki są a nie jedna dwunastka. Lepiej by w tedy było.
Też miałem podobny problem w ursusie c-360, to miałem na warsztacie takie 3 metry kabla jak jest prąd na słupach elektrycznych, wywlokłem z niego jeden zwój, zaprawiłem i mam na sztywnym drucie rozruchowe przewody🤣
Bendiks ci siadł w rozruszniku
Ja miałem taki sam problem w c330
Wystarczyło zregenerować stary i by tak samo palił jak na szybko obrotowym
Jak wtryski dobre i pompa to 60 pali od strzała w największe mrozy. Oczywiście stary rozrusznik po regeneracji. A tak to miałczal miałczal i zaraz aku padnięty.
Panie co tak żęśi jak puścisz te sprzęgło ? Pozdrawiam ;p
też tak miałem
Na złom podjechać i nieraz mają takie fajne 15mm grube przewody nowe klemy i spokój na lata 🙂
Polski tj tylko importer, ale mam taki juz ze 3 lata i działa ☺️
To tylko woda, ok. Zastanawia mnie jedno, jakie trzeba mieć nudne życie, żeby przywalić się w komentarzu do plamy pod traktorem ? Pozdro Polny, dobra robota 🙂
Części Zamienne do ciaqnik ursus c-360 sklep rolniczy rozrusznik r11a 300854er 46657000 12v 3 kw C330 C360 regenerowany expom eu 👍😁
Też z ty walczyłem tylko w c385 w Grene kupiłem na metry najgrubsze i zarobiłem i spokój