#10 ROZRUSZNIK 139FMB 147FMD 152FMH NIE DZIAŁA JAK NAPRAWIĆ, CO SPRAWDZIĆ ROMET ZIPP BENZER JUNAK

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!



Cześć tutaj PRO GARAGE i w dzisiejszym odcinku przybliżę wam temat :

ROZRUSZNIKA 139FMB ITP. DLACZEGO NIE DZIAŁA

Zapraszam do subskrybcji tego kanału ponieważ
jako jedyny kanał w PL będzie tak skrupulatnie prowadził wykłady
i poradniki z zagadnień mechanicznych jednośladów i silników POZDRAWIAM 😉

Ten film jest dla celów rozrywkowych. PRO GARAGE nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek naprawy lub modyfikacje wykonane przez przeglądającego w wyniku informacji zawartych w tym filmie.

Importowane z Youtube

Regeneracja mechanizmu rozruchowego. Co to dokładnie jest i ile to kosztuje?

W pierwszej kolejności dowiedzmy się, dlaczego starter nie zadziałał, abyśmy wiedzieli, co zrobić następnym razem. I często zdarza się, że takie rzeczy się nie udają, nawet jeśli nie zawsze. Ze względu na naturalną awarię, która pojawia się z czasem, niektórzy uważają, że rozrusznik pojazdu jest jednym z elementów, które ostatecznie będą wymagały wymiany. Ponieważ rozruszniki są stale narażone na zużycie, niemożliwe jest, aby rozrusznik w typowym samochodzie działał w nieskończoność. Dni, które opuścił rozrusznik serca, są zawsze liczone, ale to my decydujemy, kiedy kończy się żywotność urządzenia.

Wskaźnik awaryjności rozruszników jest niezwykle wysoki, ponieważ są one wymagane do obsługi jednostki napędowej, która jest znacznie większa i cięższa niż sam rozruch. Używając mniejszego elementu do pracy nad większym elementem, mniejszy element zawsze wyczerpie się przed większym elementem. Rozrusznik podlega tym samym przepisom.

Jakie kroki należy podjąć, gdy zauważysz, że rozrusznik zaczyna wykazywać oznaki zużycia? Zawsze jest więcej niż jedna opcja. To zależy wyłącznie od Ciebie;

Należy go wyjąć i zastąpić nowym rozrusznikiem.

Czas odkurzyć stary rozrusznik, więc zabierz się do pracy.

Niektórzy kierowcy preferują trzecie rozwiązanie, które polega na wymianie zużytego rozrusznika na regenerowany lub używany wcześniej. Z tego rozwiązania korzystają niektórzy kierowcy. Czy jest w tym w ogóle jakaś logika? Możliwe, że jest ku temu przyczyna w przypadku aut, do których wyjątkowo trudno jest pozyskać rozrusznik zastępczy. Mimo to będzie to bardzo przypominało próbę naprawy przeciekających spodni przy użyciu tego samego materiału.

Przyjrzyj się opcjom, które są dostępne na iParts.pl w przypadku, gdy rozrusznik w Twoim pojeździe nie działa prawidłowo i potrzebujesz wymiany. Istnieje duża szansa, że ​​jedna z ponad 2 milionów części, które mamy na stanie dla różnych producentów i modeli samochodów, będzie zawierała rozrusznik kompatybilny z Twoim samochodem. Ponadto w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z jednym z naszych specjalistów.

Należy pamiętać, że prawdziwa regeneracja początkowa to nie tylko czyszczenie każdego elementu z osobna, ale także wymiana tych uszkodzonych. Jest to istotny aspekt procesu, którego nie można przeoczyć. Jedyną dostępną opcją, gdy jeden z elementów rozrusznika przestanie działać prawidłowo, jest wymiana tego elementu. Ponadto jest bardzo mało prawdopodobne, że będziesz musiał po prostu naprawić jeden element.

Które elementy rozrusznika podlegają większemu zużyciu niż inne? Jaka jest cena związana z regeneracją?

Ze względu na sposób, w jaki wykonują swoją pracę lub konstrukcję, niektóre części rozrusznika, podobnie jak w wielu innych podzespołach, są podatne na przyspieszone zużycie.

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

7 People reacted on this

  1. Czy na pewno rolki i bieżnia sprzęgła ma pozostać sucha? Bo ostatnio kupiłem synowi Crossa 607 z silnikiem 125 i po dwóch miesiącach rozrusznik się ślizga. Kupiłem już niezbędne części, ściągacz i klucz nasadowy 14. Szukam informacji czym to nasmarować bo na sucho to raczej tak samo szybko się zużyje

Leave a Reply:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.