Ładowanie…

Wymiana Rozruszników Warszawa

Mechanik do Rozruszników Warszawa
Kontakt

Naprawa rozrusznika BMW VAG MERCEDES



Naprawa rozrusznika -Inspekcyjne otwarcie i przegląd rozrusznika BMW

Jeśli wam się podobało zostawcie łapę w górę i udostępniajcie 🙂

Wbijajcie na FB Warsztatu: https://www.facebook.com/m4kwarsztat/

film z budową rozrusznika
https://www.youtube.com/watch?v=WbxlamouRvM&t=25s
Rozruszniki:
https://na.allegro.pl/rozruszniki

Alternatory:
https://na.allegro.pl/alternatory

Układ elektryczny silnika – zestaw naprawczy
https://na.allegro.pl/zestaw_naprawczy

Moduł zapłonowy:
https://na.allegro.pl/modul_zaplonowy

Chemia której się nie wstydzimy:
—————————————–
http://na.allegro.pl/TEC2000_sma
—————————————-

Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂
——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————

SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————

Tajna oferta na allegro tu szukamy
—————————————————————
http://na.allegro.pl/znajdz_opony_zimowe
————————————————————–

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————

Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–
Zajrzyjcie również na nasze Polskie Filtry do samochodów
—————————————–
http://pzlsedziszow.pl/
—————————————–
Oraz nasz dostawca części używanych
————————————
http://panta.gda.pl

Importowane z Youtube

32 thoughts on “Naprawa rozrusznika BMW VAG MERCEDES

  1. Żeby ściągnąć szczotkotrzymacz tak zeby szczotki nie wystrzeliły najlepiej cienkim drutem owinąć sczotke i szczotkotrzymacz. A bierznia profesjonalnie sie nazywa komutaror

  2. Tu łatwo się szczotki montuje. Bo 2 i się dokłada po jednej. W większości przypadków to trzeba 4 szczotki jednocześnie na komutator założyć a to już o wiele trudniejsze zwłaszcza w takich rekawicach

  3. Cześć – fajny filmik. 🙂
    Tylko jedna propozycja – w trakcie rozbierania elementu (niezależnie czy to rozrusznik czy cokolwiek innego) koncentrujcie kamerę na samej czynności. Nie to żeby Twoja japa była nie ok, ale przeskok od złożonego do rozłożonego bez pokazania co się działo po drodze tylko po to, żeby dać ujęcie Twojego profilu zabiera sporą część wiedzy. 😉
    Spróbujcie może dać mniejszy widok na narratora – tak jak przy streamie gier.
    Pozdro dla wszystkich.

  4. Ogólnie odcinek super, praktyczny i przydatny jak wiele innych Twoich filmików, a tak z mojej strony to fajnie jakbyś nieco dokładniej pokazywał te wszystkie małe części tego rozrusznika przy rozbieraniu i składaniu i przy okazji mówił jaki smar do tego używać

  5. Sporo dłubie w mechanice, i osobiście nie wyobrażam sobie pracy w takich rękawicach które moim zdaniem służą do kopania rowów łopata a nie do dokładnej mechanice…

  6. Łysy, jedna uwaga. To, co nazywasz bieżnią na wirniku, fachowo nazywa się komutator. A jeśli jest on w niewielkim stopniu zjechany, jest prosty sposób na regenerację. A mianowicie z jednej strony na wałek wirnika założyć łożysko, które się mocuje w imadle, a z drugiej strony założyć na ten sam wirnik wiertarkę. Tu potrzebna jest czyjaś pomoc, bo ktoś musi wiertarkę uruchomić i trzymać niewielkie obroty. A my bierzemy papier ścierny drobnej gradacji (500 – 600 wystarczy) i delikatnie wyrównujemy. Nie wspomniałeś też o sprawdzeniu uzwojenia, które jest bardzo ważne. Wystarczy do tego miernik uniwersalny. Ja kiedyś się w ten sposób załatwiłem. Wymieniłem bendiks, szczotki, wszystkie łożyska, a i tak później musiałem wymienić i rozrusznik. A więc, zanim się przystąpi do naprawy, trzeba dokładnie zdiagnozować, co niedomaga, bo czasami bardziej się opłaca kupić regenerowany rozrusznik. W każdym większym mieście są warsztaty, które się tym zajmują. Tym bardziej, że przy ostatniej wymianie rozrusznika nie miałem czasu się w to bawić, więc od razu wziąłem takiego regenerowanego Boscha, wymieniłem, a później stary oddałem do takiego właśnie warsztatu. W moim Mercedesie W210 kosztował 330 zł. A więc nie jakiaś masakryczna suma. Inna sprawa, że samo wyjęcie rozrusznika może sprawić nieco kłopotu, bo przeważnie podejście jest tylko z dołu. Jeden tylko samochód miałem, w którym podejście do rozrusznika było spod maski. Była to Omega pierwszej generacji.

  7. Michu dobra robota
    oglądam wszystkie twoje odcinki.
    i szczerze odpisze żeby każdy mechanik taki był szczery i udciwy jak ty to w Polsce każdy by miał zaufanie do mechanika.
    A tak niestety nie jest w Polsce.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!