Ładowanie…

Wymiana Rozruszników Warszawa

Mechanik do Rozruszników Warszawa
Kontakt

CplusE #111 – Sposób na zepsuty rozrusznik



Sprawdź sklep https://cpluse.pl/, w którym znaleźć można sprzęt dla prawdziwych zawodowców. Kierowcom polecamy:
– tarcza wykresówka: https://cpluse.pl/product/tarcza-wykresowka-180-kienzle-e1-138/
– rękawice ochronne: https://cpluse.pl/product/rekawice-ochronne-tekson-durable/
– leżanka warsztatowa składana: https://cpluse.pl/product/lezanka-warsztatowa-skladana/
– czapka z lampką LED: https://cpluse.pl/product/czapka-z-dwoma-lampkami-led/

PRZYDATNE LINKI
Strefa kierowcy: http://www.omega-pilzno.com.pl/kierowcy
Facebook: https://www.facebook.com/cplusepl
Instagram: https://www.instagram.com/cpluse.pl
Podcast CplusE: https://cpluse.pl/podcast

Zablokowany hamulec: https://youtu.be/rOZGWPHv_5M
TEST – uzupełnienie powietrza w układzie z koła naczepy: https://youtu.be/OkGnaKNldF8
Uzupełnienie powietrza w układzie: https://youtu.be/DJ8BwQmEPhU
Uszkodzona poduszka w naczepie: https://youtu.be/R-nFbu1LyWE

Najnowszym odcinkiem Adam wraca do tematów technicznych. Tym razem opisuje przyczyny częstych usterek rozrusznika w pojazdach ciężarowych większości marek. Omawia również jedną z metod poradzenia sobie z zepsutym rozrusznikiem.

Witamy na kanale CplusE tworzonym przez firmę OMEGA Pilzno. W ramach videobloga omawiane są tematy związane z samochodami ciężarowymi, pasją i życiem kierowców spod znaku kategorii C+E oraz branżą transportową. Adam Wołowiec – gospodarz kanału Omegi Pilzno głównie koncentruje się na użytecznych poradach dla kierowców.

ZAPRASZAMY DO SUBSKRYPCJI KANAŁU.

Jedziemy z tematem!

Importowane z Youtube

Regeneracja mechanizmu rozruchowego. Co to dokładnie jest i ile to kosztuje?

W pierwszej kolejności dowiedzmy się, dlaczego starter nie zadziałał, abyśmy wiedzieli, co zrobić następnym razem. I często zdarza się, że takie rzeczy się nie udają, nawet jeśli nie zawsze. Ze względu na naturalną awarię, która pojawia się z czasem, niektórzy uważają, że rozrusznik pojazdu jest jednym z elementów, które ostatecznie będą wymagały wymiany. Ponieważ rozruszniki są stale narażone na zużycie, niemożliwe jest, aby rozrusznik w typowym samochodzie działał w nieskończoność. Dni, które opuścił rozrusznik serca, są zawsze liczone, ale to my decydujemy, kiedy kończy się żywotność urządzenia.

Wskaźnik awaryjności rozruszników jest niezwykle wysoki, ponieważ są one wymagane do obsługi jednostki napędowej, która jest znacznie większa i cięższa niż sam rozruch. Używając mniejszego elementu do pracy nad większym elementem, mniejszy element zawsze wyczerpie się przed większym elementem. Rozrusznik podlega tym samym przepisom.

Jakie kroki należy podjąć, gdy zauważysz, że rozrusznik zaczyna wykazywać oznaki zużycia? Zawsze jest więcej niż jedna opcja. To zależy wyłącznie od Ciebie;

Należy go wyjąć i zastąpić nowym rozrusznikiem.

Czas odkurzyć stary rozrusznik, więc zabierz się do pracy.

Niektórzy kierowcy preferują trzecie rozwiązanie, które polega na wymianie zużytego rozrusznika na regenerowany lub używany wcześniej. Z tego rozwiązania korzystają niektórzy kierowcy. Czy jest w tym w ogóle jakaś logika? Możliwe, że jest ku temu przyczyna w przypadku aut, do których wyjątkowo trudno jest pozyskać rozrusznik zastępczy. Mimo to będzie to bardzo przypominało próbę naprawy przeciekających spodni przy użyciu tego samego materiału.

Przyjrzyj się opcjom, które są dostępne na iParts.pl w przypadku, gdy rozrusznik w Twoim pojeździe nie działa prawidłowo i potrzebujesz wymiany. Istnieje duża szansa, że ​​jedna z ponad 2 milionów części, które mamy na stanie dla różnych producentów i modeli samochodów, będzie zawierała rozrusznik kompatybilny z Twoim samochodem. Ponadto w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z jednym z naszych specjalistów.

Należy pamiętać, że prawdziwa regeneracja początkowa to nie tylko czyszczenie każdego elementu z osobna, ale także wymiana tych uszkodzonych. Jest to istotny aspekt procesu, którego nie można przeoczyć. Jedyną dostępną opcją, gdy jeden z elementów rozrusznika przestanie działać prawidłowo, jest wymiana tego elementu. Ponadto jest bardzo mało prawdopodobne, że będziesz musiał po prostu naprawić jeden element.

Które elementy rozrusznika podlegają większemu zużyciu niż inne? Jaka jest cena związana z regeneracją?

Ze względu na sposób, w jaki wykonują swoją pracę lub konstrukcję, niektóre części rozrusznika, podobnie jak w wielu innych podzespołach, są podatne na przyspieszone zużycie.

26 thoughts on “CplusE #111 – Sposób na zepsuty rozrusznik

  1. Jeszcze mi taki pomysł chodzi po głowie co by poruszać takie może tematy związane z zarobkami i innymi warunkami socjalnymi związanymi z zawodem🤭 nieee co ja znowu bełkocze jakieś fanaberie

  2. Moim największym problemem ostatnich lat pracy w transporcie jest zaradność kierowców!!!! Tak tak potrafią naprawdę na drodze” naprawiać! zaślepiać! drutować! kombinować! prosić o pomoc! ITD… a i jeszcze zdążyć na czas( który to i tak już był nie realny do wykonania w ramach obowiązujących przepisów) no więc ja proponuje zrobić taki film o fajtłapach takich jak ja co z byle powodu chcieli by wezwać Service!!! Trzeba takim jak ja powiedzieć wprost że nie pracujemy u Niemca tu jest Polska i trzeba sobie radzić… dobra dość tych emocji:/ super film, od teraz obiecuje poprawę.

  3. Horror elektryka. Przewód kurka, to raz. Dwa, co ważniejsze, masz końcówkę oczkową, która jest zaizolowana, a nie luźne linki na słowo honoru nakrętką masakrować. Kombinerki i taśma izolacyjna nie zajmują tak dużo miejsca, żeby wyobrazić sobie ich brak w samochodzie. Zacisnąć porządnie łapki konektora i będzie solidnie, prawie tak dobrze jak na warsztacie. Plusem takiego rozwiązania jest dodatkowo to, że wymaga mniejszej długości przewodu o ten centymetr, co może być decydujące.

  4. Witam
    Istnieje możliwość awaryjnego odpalenia auta w momencie braku napięcia w akumulatorach bez kabli rozruchowych .
    Ładowanie w takim momencie odbywa się przez kabel ABS z drugiego pojazdu ,odłącza się przewód ABS z pojazdu który ma rozładowane akumulatory i podłącza który ma sprawne baterie (pojazd służący z ładowarkę musi być zgaszony )po podłączeniu wtyczki należy uruchomić pojazd ładowarkę i czekać kilka minut
    Uwaga w trakcie tej czynności nie wolno uruchamiać pojazdu ładowanego ,taka próba może odbyć się dopiero po rozłączeniu pojazdów z okablowania w przeciwnym razie może powstać zwarcie które unieruchomi oba pojazdy

  5. Oglądam wasz kanał od prawie samego początku,zaległości jakieś nadrobiłem,jestem już na końcówce c+e aktualnie jeżdżę busem od paru lat Nwm czy są szanse na przyjęcie czy nie ale będę próbował jako swiezak może dacie szanse ale pytanie teraz czy między innymi takie naprawy wchodzą w grę w tej firmie? Lubię majsterkować,jeśli jakis prezes mi kiedyś zaufa wnętrze auta będę chciał zrobić pod siebie tak jak dotychczas w busie,jakieś fajnie oświetlenie itp,tylko ze mamy XXI wiek wiec większość napraw to serwis i koniec,Okey rozumiem ze jak gumę złapiemy to samemu trzeba koło zmienić to mnie nie rusza,ale przy dlubaniu w silniku wolał bym odpuścić,wiec u was w firmie to się robi cZy jak?

  6. Kurde, powiem Ci ze fajne te filmy robisz ale raz na tydzień to mało, powinny być minimum dwa odcinki na tydzień, tym bardziej że jest wiele tematów na odcinki😆🤣

  7. Ja byłem świadkiem mniej typowej usterki, zużyta kosatka stacyjki, styki odpowiedzialne za rozruch miały przerwę w pozycji do oporu, wystarczyło nie dokręcić kluczyka do końca tylko delikatnie przed i można było odpalić.

  8. Pierwsza awaria z jaką musiałem sobie poradzić. Ktoś wcześniej tylko okręcił przewód, końcówki do przewodu to chyba już najstarsi górale nie pamiętali. Jak dbasz, tak masz, a w firmie wszyscy tak zarobieni, że nie mają czasu pracować.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!