Ładowanie…

Wymiana Rozruszników Warszawa

Mechanik do Rozruszników Warszawa
Kontakt

Wymiana rozrusznika Iveco Stralis oraz długa walka z naprawą MB Atego nie wszystko poszło gładko !!!

Importowane z Youtube

Regeneracja mechanizmu rozruchowego. Co to dokładnie jest i ile to kosztuje?

W pierwszej kolejności dowiedzmy się, dlaczego starter nie zadziałał, abyśmy wiedzieli, co zrobić następnym razem. I często zdarza się, że takie rzeczy się nie udają, nawet jeśli nie zawsze. Ze względu na naturalną awarię, która pojawia się z czasem, niektórzy uważają, że rozrusznik pojazdu jest jednym z elementów, które ostatecznie będą wymagały wymiany. Ponieważ rozruszniki są stale narażone na zużycie, niemożliwe jest, aby rozrusznik w typowym samochodzie działał w nieskończoność. Dni, które opuścił rozrusznik serca, są zawsze liczone, ale to my decydujemy, kiedy kończy się żywotność urządzenia.

Wskaźnik awaryjności rozruszników jest niezwykle wysoki, ponieważ są one wymagane do obsługi jednostki napędowej, która jest znacznie większa i cięższa niż sam rozruch. Używając mniejszego elementu do pracy nad większym elementem, mniejszy element zawsze wyczerpie się przed większym elementem. Rozrusznik podlega tym samym przepisom.

Jakie kroki należy podjąć, gdy zauważysz, że rozrusznik zaczyna wykazywać oznaki zużycia? Zawsze jest więcej niż jedna opcja. To zależy wyłącznie od Ciebie;

Należy go wyjąć i zastąpić nowym rozrusznikiem.

Czas odkurzyć stary rozrusznik, więc zabierz się do pracy.

Niektórzy kierowcy preferują trzecie rozwiązanie, które polega na wymianie zużytego rozrusznika na regenerowany lub używany wcześniej. Z tego rozwiązania korzystają niektórzy kierowcy. Czy jest w tym w ogóle jakaś logika? Możliwe, że jest ku temu przyczyna w przypadku aut, do których wyjątkowo trudno jest pozyskać rozrusznik zastępczy. Mimo to będzie to bardzo przypominało próbę naprawy przeciekających spodni przy użyciu tego samego materiału.

Przyjrzyj się opcjom, które są dostępne na iParts.pl w przypadku, gdy rozrusznik w Twoim pojeździe nie działa prawidłowo i potrzebujesz wymiany. Istnieje duża szansa, że ​​jedna z ponad 2 milionów części, które mamy na stanie dla różnych producentów i modeli samochodów, będzie zawierała rozrusznik kompatybilny z Twoim samochodem. Ponadto w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z jednym z naszych specjalistów.

Należy pamiętać, że prawdziwa regeneracja początkowa to nie tylko czyszczenie każdego elementu z osobna, ale także wymiana tych uszkodzonych. Jest to istotny aspekt procesu, którego nie można przeoczyć. Jedyną dostępną opcją, gdy jeden z elementów rozrusznika przestanie działać prawidłowo, jest wymiana tego elementu. Ponadto jest bardzo mało prawdopodobne, że będziesz musiał po prostu naprawić jeden element.

Które elementy rozrusznika podlegają większemu zużyciu niż inne? Jaka jest cena związana z regeneracją?

Ze względu na sposób, w jaki wykonują swoją pracę lub konstrukcję, niektóre części rozrusznika, podobnie jak w wielu innych podzespołach, są podatne na przyspieszone zużycie.

33 thoughts on “Wymiana rozrusznika Iveco Stralis oraz długa walka z naprawą MB Atego nie wszystko poszło gładko !!!

  1. To jest tak dobre że jak jestem na bieżąco z filmami to wracam znów do tych wcześniejszych tak dobrze się to ogląda. Pozdrawiam, bardzo dobra robota 😀

  2. Oglądałem film wcześniej i zapamiętałem, że mieliście problem z otwieraniem kabiny. I właśnie dzisiaj miałem taki sam przypadek, jednak w tym moim jest zabudowa z tyłu więc dostęp jest utrudniony, Co ciekawe, linka jest cała ale kabina i tak nie drgnie. W ferworze walki urwałem tę drugą linke co dzwignię ma przy stopniu pasażera.

  3. Chciałbym Cię o coś zapytać. Miałeś kiedyś sytuację, że pojechałeś do jakiejś pierdoły, a na miejscu okazuje się, że ciężarówka to lejący olejem trup bez hamulców, z luzami na drążkach i z drutami wychodzącymi z opon? Generalnie strach go puścić na drogę?

  4. Robiłem kiedyś steyera wywrotkę, ( podobno węglem płacili Austrii za te auta)pompa wody była bez uszczelki, tak idealna była powierzchnia styku z blokiem. Dla bezpieczeństwa wyciąłem i założyłem uszczeleczkę.
    Dawne czasy.

  5. W Iveco przewody na rozruszniku nie mają osłon na śrubie, jak coś takiego może działać niezawodnie. Co do Mietka to wersja specjalna nisko lotna jak najbliżej podwozie gleby.

  6. Cześć, mam pytanko, może trochę dziwne, odnośnie tej masy uszczelniającej. Czy tą masę uszczelniającą można zawsze palcem trochę rozprowadzić po nałożeniu czy są elementy przy których powinien zostać tylko taki okrągły, grubszy pasek ?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!