Ładowanie…

Wymiana Rozruszników Warszawa

Mechanik do Rozruszników Warszawa
Kontakt

CHRIS ELEKTRYK WYSOKICH NAPIĘĆ !? NIE NAPRAWIAM ROZRUSZNIKA Z DUŻEGO CIĄGNIKA.



Dzień dobry!
Nie znam się na prądzie więc biorąc pod uwagę sam tytuł możecie się domyślić, że będzie jakaś porażka. Bez rozrusznika ani rusz więc miłego oglądania.
POZDRO!
P.S.
Jeśli Wam się podoba i chcecie aby ten kanał się rozwijał to po prostu udostępniajcie moje filmy na Fb i takich tam. Oraz łapka w górę 😉

Importowane z Youtube Regeneracja rozrusznika. Ile to kosztuje i co to jest?

Przejdźmy do sedna, dlaczego rozrusznik zawiódł w pierwszej kolejności. I nierzadko zdarza się, że to się nie udaje, jeśli nie zawsze. W opinii niektórych rozrusznik to część pojazdu, która w końcu będzie wymagała wymiany z powodu zużycia. Rozruszniki podlegają ciągłemu zużyciu i nie ma możliwości, aby normalny rozrusznik pojazdu mógł trwać wiecznie. Dni rozrusznika są zawsze policzone, ale to my możemy decydować o tym, kiedy kończy się żywotność urządzenia.

Ponieważ wymagane jest napędzanie jednostki napędowej, która waży i mierzy znacznie więcej niż rozrusznik, większość rozruszników zawodzi. Podczas pracy na większym elemencie przy użyciu mniejszego, ten mniejszy jest zawsze wyczerpywany jako pierwszy. Starter kieruje się tymi samymi zasadami.

Co należy zrobić, gdy rozrusznik zaczyna wykazywać oznaki zużycia? Zawsze jest wybór. To zależy od Ciebie;

w jego miejsce należy zamontować nowy rozrusznik,

Czas przywrócić stary rozrusznik.

Oczywiście trzecia opcja, w której rozrusznik używany lub zregenerowany służy do wymiany starego, uszkodzonego, jest również stosowana przez niektórych kierowców. Czy to w ogóle logiczne? Może to mieć pewne uzasadnienie w przypadku aut, dla których znalezienie nowego rozrusznika jest niezwykle trudne. Mimo to nadal będzie to przypominać łatanie przeciekających spodni tym samym starym materiałem.

Jeśli rozrusznik w Twoim samochodzie nie działa i potrzebujesz nowego, spójrz na to, co mamy dostępne na iParts.pl. Prawdopodobnie możesz znaleźć rozrusznik do swojego pojazdu wśród ponad 2 milionów części, które posiadamy w magazynie, do szerokiej gamy marek i modeli pojazdów. A jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, nie wahaj się skontaktować z jednym z naszych ekspertów.

Należy pamiętać, że prawdziwa regeneracja rozrusznika to nie tylko czyszczenie poszczególnych elementów, ale także wymiana tych, które są zepsute. Gdy jeden z elementów rozrusznika ulegnie awarii, jedynym rozwiązaniem jest jego wymiana. Rzadko zdarza się, że wystarczy wymienić tylko jeden element.

Które części rozrusznika są najbardziej podatne na zużycie? Ile kosztuje regeneracja?

W rozruszniku, podobnie jak w wielu innych podzespołach, niektóre części ulegają szybszemu zużyciu ze względu na charakter ich pracy lub budowę. Komponenty w tym przypadku są następujące:

Pędzle znajdują się w uchwycie.

komutator,

magnesy,

bendycy,

tuleje.

Na pierwszych dwóch częściach listy widać, że wymiana podczas regeneracji rozrusznika rzadko kończy się tylko jednym elementem. Jeśli jednak szczotki są zużyte, ich wymiana może mieć krótkotrwały efekt. Zużycie bieżni komutatora jest prawie pewne, a jeśli zużycie jest znaczne (nadal można je skompensować), należy je również wymienić.

Jaki jest całkowity koszt projektu? Korzystając z jednego z naszych zestawów naprawczych do rozruszników możesz wykonać regenerację podstawową za około 100 zł za kilkadziesiąt. Koszt dokładniejszej regeneracji wzrośnie, więc będziesz musiał rozważyć opcje i zdecydować, czy taniej jest załatać stare spodnie, czy wydać pieniądze na nowe. Zwłaszcza, że ​​Twój samochód powinien łatwo przejść na emeryturę z nowym, wysokiej jakości rozrusznikiem.

45 thoughts on “CHRIS ELEKTRYK WYSOKICH NAPIĘĆ !? NIE NAPRAWIAM ROZRUSZNIKA Z DUŻEGO CIĄGNIKA.

  1. Panie Psorze, jesteś Pan mega jajcarz i fachura, na Pana wykłady wbijam jak dekarz gwoździe w dach sołtysa. Że też nie chodziliśmy razem do szkoły;)

    Ło kurna! za droida to normalnie podwójnego suba kliknę 😛

  2. Blisko z tym uzwojeniem , bo jest dwa uzwojenia jedno od rozruchu A drugi od wyrzutu i poszła cewka od wyrzutu A są dwie i wyrzuca na jednej i słabo czyma i nie gadaj głupot o smaże

  3. Trzy lata od emisji i nikt się nie zorientował, że to kolejne oszukaństwo 😁. To miernik dawał napięcie na akumulatory dlatego na wyświetlaczu – był z przodu😊

  4. Grunt to odpowiednie narzędzie. Znaczy odpowiednio ciężki młot🤣 w traktor ach 90procent awarii rozrusznik to panewki. A sama panewka powinna byc samosmarna. Ale nie każda taka jest w starym sprzęcie. Dawniej panewki gotowalo się w oleju żeby nabrały w pory oleju. Smarować się nie powinno jedynie naoliwic można. Smar sam w sobie zbiera syf i zużywa się bardziej panewka.

  5. Tuleje są z brązu, a nie z mosiądzu i rzeczywiście są samosmarujące. Brąz to zwykle stop miedzi, cyny i dodatku ołowiu do stosowania w różnych tulejach ślizgowych ale także panewki są wykonywane z brązu.

  6. Kolego !!!!! dla twojej nie wiedzy !!!! bendiks (mechanizm sprzęgający).

    Bendiks

    Jak możemy wywnioskować po powyższym opisie, główną funkcją bendiksu jest połączenie jednostki napędowej z rozrusznikiem. Jego mechanizm sprzęgający posiada gwint o dużym skoku. Przy poruszaniu wzdłuż osi wirnika obraca się w taki sposób, by doszło do zazębienia z kołem zamachowym silnika. Posiada także zabezpieczenie w postaci sprzęgła jednokierunkowego. Do czego ono służy? Chodzi o reakcję jednostronną. Rozrusznik może napędzać silnik spalinowy, jednakże silnik nie może robić tego samego z rozrusznikiem.

  7. Kris od niedawna jestem twoim fanem. Dlatego oglądam twoja zaległą produkcję. I w ten sposób natknąłem się na ten odcinek.
    Kiedyś dawno temu w latach 70-tych miałem do czynienia z tego typu rozrusznijami. Wtedy chciałem zostać elektryków samochodowym. Uczyłem się naprawiać takie rozruszniki ale nie tylko rozruszniki. Już właściwie o tym zapomniałem ale ten odcinek przypomniał mi o tym. W takie rozruszniki były wyposażone autobusy Jelcz tzw. Ogórki. W tych rozrusznikach są specjalne uzwojenia, które powodują przesuwanie wirnika w kierunku wieńca. Te uzbrojenia w ten czas nazwaliśmy uzwojeniem wyrzucajacym. Inne uzwojenie służyło do obrotu wirnika, które było załączane dopiero po wysunieciu wirnika i zazębieniu bendiksa. W trakcie "wyrzucania" wirnika zalanczane były styki cewki obrotowej taka dźwignią podnoszoną pierścieniem znajdujacym się na końcu wirnika od strony komutatora.
    Pamiętam, że w przypadku awarii cewek wyrzucajacych uruchamiałem silnik przy pomocy dużego śrubokręt. Polegało to na tym, śrubokrętem na zasadzie dźwigni przesuwało się wirnik w kierunku. Śrubokręt należało oprzeć pomiędzy obudową rozrusznika a pierścieniem służącym do załączenia stycznia i przesunąć wirnik używając siły fizycznej zawartej w ręce. Gdy pierścień umieszczony na końcu wirnika zbliżył się do dźwigni styków następowało uruchomienie obrotów rozrusznika. Tak się robiło awaryjnie aby dojechać autobusem na warsztat.
    Kris, proszę daj mi znać czy moje info pomogło choć trochę poznać tajniki wysokich napięć 24V 😎🤔

  8. Te nakrętki (pierwsze na śrubach stykowych) powinny być miedziane. Drugie mogą być stalowe (dokręcające końcówki przewodów prądowych). Z miedzianymi jest problem więc i jedne i drugie stosujemy mosiężne. I po problemie na długie lata. Pozdrawiam.

  9. za szybko się załącza ma wypchać zębatkę a później zwara .Ten pierdolnik przytrzymuje a talerzyk(podkładka przy wirniku) jak dojdzie odsuwa i rozrusznik kreci jak już jest zazębiony . Musisz zobaczyć czy ten pierdolnik nie jest wytarty co przytrzymuje i za szybko załącza rozrusznik nim zdąży się opuścić (ja pilnikiem lekko poprawiłem ten ząbek ) możliwe tez ze ci się rozrusznik odsuwa na opaskach zaciskowych albo po prostu nie jest dopchnięty dobrze no i chyba najgorsze wieniec może być już wyrobiony ale to na pewno już sprawdzałeś .

  10. Doktor Kris stopił bieguny w nowych akumulatorach? 😉 No i ta śrubka nieprzewodząca 😂 Jesli chodzi o smar na zębniku to nie uważam tego za jakiś krytyczny błąd, byle była go jedynie cienka warstewka.
    Takie rozruszniki warto sprawdzić niewielką deseką z otworkiem. Deskę przykładamy od czoła. Śruba od zębnika w otwór deski i przeciwstawiamy się wychodzącemu zębnikowi, obserwując czy powol się on obraca. Jeśli się nie obraca to również może to być powód takiego metalicznego dźwięku przy uruchamianiu. Powodem może też być zbyt szybkie załączanie sie tego małego stycznika w rozruszniku. Powinien on załączać się z opóźnieniem, gdy zebnik się wysunie i zazebi z kołem wieńcowym.
    Pozdrawiam Kris 👍

Dodaj komentarz

Zadzwoń!